رستورانگردی: آرما کلاب (Club Arma) آنتالیا

آنتالیا به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری از سوی ایرانیان دارای مکان های دیدنی بسیاری است که هر کدام از آنها حداقل ارزش یکبار دیدن را دارد. کشور ترکیه به دلیل نزدیکی فرهنگ خود به کشور ما، هر ساله پذیرای هزاران ایرانی می باشد که در شهر های استانبول، آنتالیا و یا کوش آداسی اقامت دارد. در این میان با توجه به تغذیه خاص مردم ایران، بهتر است پیش از عزیمت به ترکیه بهتر است تا کمی در مورد رستوران های این کشور اطلاعات کسب کرده باشید. در این بخش قصد معرفی رستوران آرما کلاب را داریم که یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به حساب می آید و با توجه به فضایی و چشم اندازی که دارد می تواند جز یکی از انتخاب های شما در سفر به این شهر توریستی باشد. با ما همراه باشید.

محل قرار گیری آرما کلاب

رستوران آرما در یکی از بهترین نقاط آنتالیا و در خط ساحلی این شهر واقع شده است و چشم اندازی به سمت دریای مدیترانه نیز دارد که با توجه به آب و هوای معتدل این شهر در عموم فصل های سال، پیشنهاد می شود در صورتی که به آنتالیا سفر می کنید حتما به رستوران آرما سری بزنید.

برای دسترسی به رستوران آرما می توانید از خیابان Cumhuriyet واقع در جنوبی ترین قسمت شهر به خیابان Varyant مراجعه کنید، پس از ۳۰۰ متر و در نزدیکی ساحل رستوران آرما را خواهید دید. دسترسی به این مکان از فرودگاه و عموم هتل های معروف حدود ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد.

اطلاعات ارتباطی

شماره تلفن: ۰۰۹۰۲۴۲۲۴۴۹۷۱۰
سایت رستوران:armarestaurant.com.tr
آدرس: آنتالیا، شهر قدیمی ماریانا، محله سلکوک، خیابان اسکله، شماره ۷۵

لوکیشن رستوران بر روی نقشه گوگل

منو رستوران آرما

رستوران آرما کلاب ترکیه دارای منو بسیار متنوعی است که باعث می شود انتخاب های بسیاری برای افراد سخت پسند نیز وجود داشته باشد. در ادامه قسمتی از منو رستوران را قرار می دهیم. ضمن اینکه آخرین تغییرات در سایت مجله تعطیلات مربوط به تیر ماه ۹۹ بوده و همواره می توانید آخرین آپدیت منو را از سایت درج شده در بند پیشین ببینید.

نام غذاقیمت (لیر) نام غذا قیمت (لیر)
سالاد غذاهای دریایی با سبز مدیترانه ای۷۰سالاد ویژه آرما۳۵
بشقاب پنیر۵۰اسلایس گوشت گاو به همراه سیب زمینی آب پز و سبزیجات آب پز۱۰۰
ماهی گریدا با ادویه کاری و سس عسل۶۵غذای دریایی کباب شده به همراه آرگولا۶۰
پنیر Mozarella به همراه گوجه و سبزیجات مدیترانه ای۵۰پای سیب۲۰
غذا دریایی Carpaccio به همراه سبزیجات راکت۶۵مستنی میکس۱۸
کاپاچیو گوشت با پنیر پارمسان۶۵چیز کیک۲۴

در نظر داشته باشید که جدول بالا تنها قسمت از نرخ و لیست غذا، پیش غذا و منو کافی شاپ می باشد و برای مشاهده لیست کامل می توانید از منو رستوران آرما اطلاعات کامل را به دست آورید. در نظر داشته باشید اگر به زبان ترکیه ای تسلط ندارید، می توانید زبان مورد نظر خود را به انگلیسی، عربی، روسی و … تغییر دهید.

گالری تصاویر رستوران آرما ترکیه

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی