آشنایی با قطار های پنج ستاره فدک

سالهاست که سفر با قطار در زندگی ایرانیان جا افتاده و با توجه به خاطراتی که به یادگار می گذارد، با وجود امکان پرواز به مقاصد مختلف، سفر با قطار انتخاب بسیاری مسافران است. در این میان شرکت های مختلف ریلی در ایران وجود دارند که می توان به رجا، بن ریل، کوثر اشاره کرد اما یکی از قطار های خوب و پنج ستاره که خدمات متمایزی را ارائه می کند، فدک است. قطار های این شرکت خدمات متمایز و لوکسی را ارائه می کنند و به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایران کار خود را شروع کرده اند. در ادامه می خواهیم با خدمات قطار های مسافری فدک آشنا شویم. با ما همراه باشید.

مسیر های حرکت قطار فدک

قطار های پنج ستاره فدک در مسیر های خاصی روزانه به حرکت در می آیند و ظرفیت این شرکت ریلی هنوز به کل کشور نرسیده. سه مسیر اصلی حرکت قطار های فدک به مشهد، اهواز و خرمشهر منتهی می شود و مسافران می توانند از تمامی خدمات ویژه قطار های فدک که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. حرکت های قطار فدک به این سه مقصد در حال حاضر یعنی تابستان ۹۹ در همه روز ها انجام شده و به سمت اهواز، خرمشهر و مشهد حرکت دارد که از نکات مثبت آن به حساب می آید.

کوپه های لوکس قطار فدک

خدمات قطار پنج ستاره فدک

علاوه بر مواردی همچون پاکیزگی و راحتی صندلی ها و تخت های این گروه از قطار ها، خدمات هم از مشخصه های مهم آن به شمار می رود. خدمات قطار های فدک منحصر به فرد بوده و در کلاس های مختلفی گنجانده می شود.

یکی از خدمات این قطار ها سرو نوشیدنی است که طبق درخواست مسافر به صورت نا محدود انجام می شود و شامل چای و نسکافه است. همچنین دمای کابین را نیز می توان به میزان مورد نظر تنظیم کرد تا در صورتی که کوپه شما سرد یا گرم شد، بتوانید این دما را تغییر دهید.

از ویژگی های دیگر قطار فدک می توان به سیستم احضار مهماندار از داخل کوپه اشاره کرد که با زدن کلید مروطه به مهماندار واگن خود دسترسی پیدا می کنید. همچنین برای رفاه حال مسافران، خدماتی هچمون پخش کننده چند رسانه ای و اینترنت داخلی برای تماشای فیلم هم تدارک دیده شده است.

در زمان خرید در صورتی که کلاس قطاری خود را با سرو غذا انتخاب کرده باشید، می توانید از پذیرایی شام با نوشیدنی سرد هم بهره ببرید. همچنین در کلاس های بالاتر از استاندارد، دسر و نوشیدنی سرد جداگانه به همراه پیش غذا هم ارائه می شود.

در قسمت تشریفات هم می توان به مواردی همچون خوش آمد گویی، خدمات تشریفات و استقبال با فرش قرمز و یا ترنسفر هتل در مواردی که با هتل های طرف قرارداد فدک رزرو شده است، اشاره کرد. در ادامه به کلاس های مختلف قطار فدک و خدماتی که می دهند اشاره خواهیم کرد.

قطار ۵ ستاره اکونومی با عصرانه فدک

این قطار دارای سرویس سرو نوشیدنی نا محدود چای و نسکافه می باشد. همچنین در کوپه ها امکان تنظیم دمای و کلیدی نیز برای احضار مهماندارد تدارک داده شده است. سرویس ۵ ستاره اکونومی دارای اینترنت داخلی برای تماشای فیلم از محتوای موجود و سرویس خواب با کفیت و متمایز است.

قطار ۵ ستاره اکونومی سلامت فدک

این کلاس از قطار ها دارای ویژگی های اکونومی با عصرانه بوده و علاوه بر آن دارای یک وعده غذای اصلی (شام) به همراه نوشیدنی هستند. یعنی با خرید بلیط این قطار به صورت پیشفرض شما یک وعده شام را رزرو خواهید داشت و نیاز به پرداخت جداگانه بابت آن نمی باشد.

قطار ۵ ستاره بیزینس فدک

قطار های بیزینس فدک برای کسانی مناسب است که راحتی بیشتر را با هزینه کمتر می خواهند. این کلاس ریلی خدمات متمایز و خوبی را ارائه می کند اما تشریفات بسیاری ندارد. از امکانات ویژه کلاس بیزینس می توان به سرویس خواب با کیفیت و متمایز، یک وعده شام با نوشیدنی، دسر و یک وعده نوشیدنی مجزا در کنار استقبال تشریفاتی اشاره کرد.

قطار ۵ ستاره ویژه فدک

لوکس ترین کلاس قطار ۵ ستارهخ فدک را می توان کلاس ویژه این شرکت ریلی دانست. در این کلاس علاوه بر تمامی موارد فوق در کلاس بیزینس، شما تشریفات با فرش قرمز را هم خواهید داشت. همچنین یک وعده پیش غذا نیز به شما ارائه خواهد شد که از مشخصه های منحص به فرد این قطار در مقایسه با تمامی کلاس های ریلی دیگر به شمار می رود.

قطار ۵ ستاره فدک با عصرانه و هتل

این کلاس قطار به شما این امکان را می دهد که با خرید دو بلیط رفت و برگشت در فاصله زمانی سه روزه، همزمان اقامت دو شب و سه روز در یکی از هتل های مشهد را نیز به دست آورید. این هتل در سه کلاس، سه، چهار و پنج ستاره طبقه بندی شده اند. از خدمات ویژه این پکیج می توان به ترنسفر به ایستگاه راه آهن، بدرقه و استقبال اشاره کرد. همچنین خدمات صبحانه این هتل ها رایگان بوده و امکان انتخاب شام و ناهار نیز وجود دارد. هتل های سارینا، حلما و آدینا از هتل های طرف قرارداد با قطار فدک هستند.

طبخ غذای ایرانی و اروپایی در شرایط کاملا بهداشتی

یکی از ویژگی های قطار های فدک غذا های متنوع و بسیار با کیفیت آن است که توسط آشپز های ماهر طبخ و آماده شده است. این غذا ها در کلاس های ایرانی و اروپایی قابل سفارش هستند و همچنین مشتریان می توانند، از انواع نوشیدنی های گرم و سرد نیز در زمان مسافرت استفاده کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی