تور مجازی: دبی، نگین خاورمیانه

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که دبی را چه از تصاویر اینترنتی و تلویزیونی چه به صورت حضوری ندیده و یا در مورد آن نشنیده باشد. این شهر پرآوازه در بسیاری از ویژگی ها در دنیا اول است. چه از لحاظ وجود بلند ترین برج دنیا، چه از لحاظ بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا و بسیاری موارد دیگر. در ادامه می خواهیم گشتی مجازی از منزل یا محل کار به این شهر زیبا و متفاوت بزنیم و به معرفی برخی از جاذبه های توریستی دبی بپردازیم.

برج خلیفه

برج خلیفه، با ارتفاع ۸۲۸ متر، بلند ترین ساختمان جهان است. از بالای برج خلیفه، مناظری فوق العاده از شهر دبی و خلیج فارس قابل مشاهده است. این برج ۱۶۳ طبقه داشته که شامل طبقات تجاری، اداری، مسکونی و هتل می شود. ساخت این آسمان خراش که تا به امروز لقب بلند ترین برج دنیا را یدک می کشد با مهندسی بسیار پیچیده در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و در سال ۲۰۱۰ نیز بازگشایی شد.

جزیره نخل جمیرا

این جزیره مصنوعی به شکل نخلهایی طراحی شده است و شامل هتل های لوکس، ویلای با شناخته شده است. همچنین در این جزیره می توانید به فروشگاه ها، رستوران ها و ساحل های زیبایی دسترسی پیدا کنید.

بازار طلای دبی

این بازار قدیمی در قلب شهر دبی قرار دارد و به عنوان یکی از مهمترین بازارهای طلا و جواهر دنیا شناخته می شود. در اینجا می توانید طلا، الماس و جواهرات با ارزش را در محل های مختلف خریداری کنید.

صحرای دبی

صحرای دبی یک مقصد منحصر به فرد است که به شما فرصت می دهد تا با مزه های فرهنگ بدوی امارات آشنا شوید. می توانید در طول سفرهای صحرایی، سوار بر شتر شوید، اسکیت برفی در تپه های شنی انجام دهید و از شب آتش بازی ها و رقص های سنتی لذت ببرید.

تور مجازی دبی

برای استفاده از تور مجازی در کامپیوتر می توانید با استفاده از نشانگر ماوس به قسمت های مختلف بروید و با آیکن هلیکوپتر روی تصویر یا لیست سمت راست شهر را از زوایای مختلفی مشاهده کنید.

برای تور مجازی در تلفن های همراه هوشمند نیز می توانید با استفاده از لمس تصویر و کشیدن آن به جهت های مختلف بین نقاط مختلف شهر سفر کنید. به علاوه با گزینه های پایین کادر نیز می توانید این تور را به صورت تمام صفحه تجربه کنید.


برج آرمانی

این برج با طراحی خارق‌العاده و شکوهمند، یکی از نمادهای شهر دبی است. در طبقه بالایی آن، رستوران های لوکس و منظره‌ای فوق‌العاده از شهر و خلیج فارس را تجربه خواهید کرد.

مسجد جمیرا

این مسجد بزرگ و زیبا، یکی از مهمترین مراکز مذهبی و گردشگری دبی است. طراحی آن با الهام از معماری عثمانی و مغولستانی، شگفت‌انگیز است.

پارک صفا

این پارک فوق‌العاده با گستره‌ای بی‌نظیر و امکانات فراوان، محلی برای تفریح و استراحت در قلب شهر است. می‌توانید در آبشارها، باغ‌ها و رستوران‌های این پارک لذت ببرید.

مجمع دبی

این مجمع تجاری و تفریحی بزرگ، یکی از مقصدهای محبوب خرید و تفریح در دبی است. شامل بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه، رستوران، اسکی‌پارک داخلی و سینماها می‌شود.

جزیره جمیرا

این جزیره مصنوعی با سواحل زیبا و هتل‌های لوکس، جاذبه‌ای مورد علاقه برای تفریح و آب‌وهوای گرم است. می‌توانید از شنا، سرفرازی و فعالیت‌های آبی لذت ببرید.

مجموعه آرت دبی

این مجموعه شامل مجسمه‌های بزرگ و نمایشگاه‌های هنری است که تنوع و جذابیت بالایی دارد. می‌توانید هنرهای معاصر و تجربیات بصری خلاقانه را در اینجا بیابید.

دهکده میرکلز

این مکان با الهام از فرهنگ و تاریخ امارات، تجربه‌ای از زندگی قدیمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید کارگاه‌های سنتی، بازی‌های قدیمی و نمایش‌های فرهنگی را در این دهکده تجربه کنید.

آکواریوم دبی

این آکواریوم بزرگ، با یک تنوع فوق‌العاده از موجودات زنده دریایی و تانک‌های شگفت‌انگیز، مقصدی برای دیدار و آشنایی با زندگی زیرآبی است.

مجتمع سازمان ملل متحد در دبی

این مجموعه معماری منحصر به فرد، شامل ساختمان‌های زیبا و پروژه‌های مهم مرتبط با سازمان ملل متحد است. می‌توانید از آثار هنری و برنامه‌های فرهنگی در اینجا لذت ببرید.

پارک زمین سبز

این پارک عظیم با فضاهای سبز آرامش‌بخش، مکانی مناسب برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و پیک نیک با خانواده است.

منبع Airpano مطالب از تعطیلات

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی