جزیره بورا بورا بهشت افسانه ای اقیانوس آرام

بورا بورا بهشتی در میان آبهاست که کاملا مستقل در اقیانوس آرام اقع شده است. این جزیره که جنگل، ساحل زیبا و آب شفافی دارد با هتل های خود، که مشابه آن را در مالدیو دیده ایم چشم نوازی می کنند و هر کسی که اطلاعات کوچکی در مورد این منطقه داشته باشد آرزوی سفر به بورا بورای رویایی را در ذهن کن تداعی می کند. جزیره ای که سفر به آن حداقل برای ما ایرانی ها ارزان تمام نمی شود. بورا بورا یکی از جزیره های پلینزی است که پیش از این مستعمره فرانسه به حساب می آمده است.

به دلیل جذابیت های بی حد و مرز این جزیره زیبا، بورا بورا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای ماه عسل شناخته می شود که باعث شده به آن جزیره عشق نیز بگویند.

این جزیره هتل های لوکس کمی ندارد، اکثر آنها مانند آنچه از مالدیو تصور داریم تا چند صد متر در نواحی کم عمق دریا نیز کشیده شده اند که برخی از آنها امکانات رفاهی بیشتر مانند استخر مجزا نیز دارند اما برخی دیگر اتاقک هایی ساده با منظره فوق العاده هستند که برای یک سفر لذتبخش کافی است.

موقعیت قرار گیری جزیره بورا بورا

بورا بورا در میان آبهای اقیانوس آرام قرار دارد و نزدیک ترین خشکی شناخته شده به آن جزایر هوایی هستند که در قسمت شمال بورا بورا واقع شده اند. با توجه به طبیعت این منطقه بسیاری از گرشگری ها با قایق انجام می شود اما خطوط جاده ای و خودرو نیز در جزیره وجود دارد.

چگونه سفر کنیم؟

سفر به این نقطه حیرت انگیز از ایران به صورت مستقیم میسر نیست. اما خبر خوب این است که از ترکیه می توانید به سادگی با پرواز های ترکیش خود را به بورا بورا برسانید که با توجه به چند پرواز هفتگی، به صورت مستقیم و با یک یا چند توقف، بهتر است حتما برنامه ریزی دقیقی از این جهت داشته باشید. برای خرید بلیط هواپیما خارجی می توانید با همکاران ما با داخلی ۱ تماس بگیرید تا مسیر های ممکن را با بررسی دقیق به شما ارائه دهند.

خبر خوب دیگر این است که در ضلع شمالی غرب خود جزیره بورا بورا، (جزیره میوت) فرودگاهی بین المللی واقع شده است که بر خلاف مالدیو نیاز به قایق سواری طولانی را از بین می بیرد. باند فرودگاه در میان آبها و در نوار کوچکی از خشکی قرار گرفته است و برای رفتن به قسمت اصلی جزیره می بایست از قایق های مقابل درب فرودگاه استفاده کنید. با قایق یا لنج های مقابل فرودگاه به خشکی اصلی مرکز جزیری می رسید که در این قسمت می توانید مسیر خود برای رسیدن به هتل را با تاکسی یا قایق دیگر پیمایش کنید. اگر زمان رسیدن شما به این جزیره طی روز و روشنایی هوا باشد، از زمان نزدیکی هواپیما به فرودگاه و پس از خارج شدن از فرودگاه، از زیبایی های این جزیره انگشت به دهان خواهید ماند.

قرار گرفتن فرودگاه در گوشه شمالی جزیره یک تصمیم هوشمندانه ای بوده که گرفته شده تا صدای هواپیماها و تردد آنها مزاحمتی برای ساکنین و گردشگران ایجاد نکند. به این ترتیب در زمان اقامت در بورا بورا، به ویژه در قسمت های شرق و جنوب آرامش بسیار خوبی پابرجاست.

سفر به بورا بورا با تور مجازی

در کادر زیر می توانید با استفاده از گوگل استریت ویو گشت اولیه دور جزیره را تجربه کنید. (برای جلو و عقب رفتن می توانید از کلید های روی تصویر استفاده کنید و با کشیدن تصویر به سمت های مختلف می توانید از زوایای مختلفی به سفر مجازی بپردازید.

گالری تصاویر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی