سفر مجازی به دریاچه عروس دریایی، پالائو

پالائو نام یکی از کوچکترین کشور های جهان است که شاید تا به امروز نام آن را نشنیده باشید. این کشور در قسمت شرق کشور فیلیپین واقع شده و با این کشور مرز آبی دارد. از مشخصه های منحصر به فرد پالائو می توان به طبیعت و محیط زیست بسیار زیبای آن اشاره کرد، این کشور با جمعیت نزدیک به ۲۰ هزار نفر با توجه به مساحتی که دارد بسیار خلوت بوده و محیط های طبیعی و دست نخورده بسیاری دارد.

پالائو توسط اقیانوس آرام احاطه شده است و موقعیت قرارگیری آن باعث شده تا علاوه بر آب و هوای خوب، مناطق زیبایی نیز داشته باشد. از مشخصه های اصلی این کشور می توان به دریاچه ها و جنگل های زیبا اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم تا سفری مجازی به دریاچه عروس دریایی در این کشور داشته باشیم. این دریاچه زیبا از جهات بسیاری خاص است. در ادامه با مجله گردشگری تعطیلات همراه باشید تا گشتی مجازی در این دریاچه داشته باشیم.

مشخصه های کشور پالائو

پالائو در ۸۰۰ متری شرق فیلیپین و در ۱۰۰۰ کیلومتری شمال گینه نو قرار گرفته است. یکی از جزایر این کشور با طول و عرض ۴ و ۴٫۵ کیلومتر که از نوع مرجانی می باشد دارای ۱۰ دریاچه بزرگ بوده که محل زندگی هزاران عروس دریایی هستند و منظره حیرت انگیزی را پدید آورده اند که حتی در بیرون از آب نیز کاملا مشخص است. اما با تور مجازی تعطیلات می توانید به سادگی دنیای زیر آب این موجودات را کشف کنید.

گالری تصاویر دریاچه عروس دریایی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی