هتل گردی: هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس

هتل های بسیاری در تهران وجود دارد و هر هتل با توجه موقعیت مکانی خود، امکاناتی که دارد و سطح کیفیت خود ارزیابی می شود. هتل اسپیناس پالاس یکی از هتل های جدید و تازه ساز پایتخت است، این هتل ویژگی های برتر بسیاری در مقایسه با سایر هتل های تهران دارد که باعث می شود بسیاری از توریست ها و گردشگران داخلی این هتل را به عنوان محل استراحت خود انتخاب کنند. اسپیناس پالاس آخرین عضو مجموعه هتل های اسپیناس می باشد و در طبقات متعدد با بهترین متریال اویه ساخته شده تا حس لوکس بودن را به خوبی تجربه کنید. در معرفی هتل اسپیناس پالاس قصد داریم تا به توضیحات مربوط به اتاق های لوکس آن، سالن های پذیرایی و امکانات آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی

آدرس هتل: تهران، سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپيناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد واقع شده که مربوط به بخش شمالی تهران می شود، با توجه به موقعیت قرار گیری هتل، حتا در طبقات پایین نیز چشم اندازی بسیار زیبا از شهر تهران خواهید داشت.

اطلاعات تماس

برگزاری جلسات

در هتل اسپیناس پلاس جلسات بسیار مهمی تا کنون برگزار شده اند و میزبانی بسیار خوب، در کنار امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد همواره باعث می شود تا اسپیناس پالاس انتخاب بسیاری از افراد سیاسی و غیر سیاسی باشد. نوع چیدمان اتاق های جلسات اسپیناس می تواند به گونه ای باشد که تا ۴۰۰ نفر به پذیرش کند. در ادامه به تشریح یک به یک اتاق های جلسات این هتل لوکس می پردازیم.

۱ – تالار جلسات پالاس

تالار تشریفات و جلسات پالاس

تالار پالاس بزرگ ترین و پر ظرفیت ترین اتاق برای جلسات اسپیناس بوده که گنجایش آن بسته به چینش صندلی ها تا ۴۰۰ نفر نیز می تواند باشد. اطلاعات کامل این تالار در جدول زیر درج شده است

مساحت۴۶۵ مترمربع
ابعاد۳۵ در ۱۵ متر
تعداد میز گرد۲۰
پذیرش۴۰۰
چینش کنفرانس۱۵۰ – ۳۰۰
چینش آموزشی۱۵۰
چینش U شکل۱۰۰
چینش سینمایی۳۵۰

۲ – اتاق جلسات برنا

این اتاق با چینش بسیار خوبی که دارد، کنفرانس دهنده و سایر افراد حاضر در جلسه را به یکدیگر نزدیک می کند. از این رو برای فضا های رسمی و یا نزدیک مناسب است. اطلاعات این اتاق جلسه به صورت زیر است.

مساحت۴۸ مترمربع
ابعاد۶ در ۸ متر
تعداد میز گرد۳
پذیرش۳۰
چیدمان کنفرانس۲۰ – ۴۰
چیدمان آموزشی۲۰
چیدمان U شکل۲۰
چیدمان سینمایی۴۵

۳ – اتاق جلسات پارسا

این اتاق نیز تمامی استاندارد های برنا را رعایت کرده اما با ظرفیت کمی بیشتر پذیرای افراد مختلف است. اطلاعات کامل اتاق جلسات پارسا هتل اسپیناس پالاس به شکل زیر است.

مساحت۷۰ مترمربع
ابعاد۱۰ در ۷ متر
تعداد میز گرد۴
پذیرش۳۰
چیدمان کنفرانس۳۰ – ۵۰
چیدمان آموزشی۳۰
چیدمان U شکل۳۰
چیدمان سینمایی۵۰

هتل 5 ستاره

اسپپیناس یکی از هتل های 5 ستاره تهران است که با دارا بودن ویژگی های برجسته توانسته رضایت مسافران را جلب کند
پنج ستاره
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی