تور مجازی بلفاست، بریتانیا

تور های مجازی حال و هوای متفاوتی را از گردشگری به ارمغان آورده اند و با این ویژگی تنها با چند کلیک به نقاط مختلف دنیا سفر خواهید کرد. حتا اگر امکان سفر به کشور های دیگر را داشته باشید تور های مجازی نمای متفاوت و جذابی را به همراه دارند و دنیا را از دریچه جدیدی به نمایش می گذارند. تیم ایر پانو با جمع اوری تصاویر هوایی از بلفاست در ایرلند شمالی، بریتانیا تور مجازی این شهر را فراهم کرده که شما مخاطبان مجله گردشگری تعطیلات می توانید از این مناظر جذاب در کامپیوتر و تلفن همراه خود لذت ببرید.

بلفاست کجاست؟

بلفاست در شمال شرقی ایرلند شمالی قرار دارد و یکی از شهر های ساحلی و پایتخت این کشور به شمار می رود. همچنین بلفاست بزرگترین شهر در استان اولستر به شمار می رود و با جمعیت کمتر از نیم میلیون نفر، دومین شهر بزرگ ایرلند به حساب می رود. در ادامه می توانید تصاویر زیبا از این شهر را نظاره گر باشید. چه در تلفن همراه و چه در کامپیوتر، دسترسی به تور مجازی ممکن است. برای رفتن به مناطق مختلف می توانید بر روی آیکن های هلیکوپتر کلیک کنید و به وسیله کلیک کردن و کشیدن (درگ) و با گوشی با سوایپ کردن نیز امکان تغییر نمای دید وجود دارد. در این تور مجازی سعی شده تا از بلفاست در روز و شب تصاویر زیبایی به نمایش گذاشته شود.

تصاویر دیدنی از بلفاست

بلفاست به عنوان یکی از شهر های اروپایی زیبا، با آب و هوایی معتدل دارای دیدنی های بسیاری نیز می باشد که می توان به ساختمان شهرداری، سواحل زیبا و بنا های تاریخی این شهر اشاره کرد. در ادامه می توانید تصاویر زیبا از این شهر را مشاهده کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی