تور مجازی تپه های ماسه ای چارا روسیه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر چیزی امکانپذیر است، دیدنی هایی که تا به امروز ممکن نبودند و ممکن شدند و زوایای پنهانی از طبیعت و سازه های بشری به نمایش در آمده است. امروز قصد داریم تا قسمت جدیدی را به مجله گردشگری تعطیلات اضافه کنیم تا در این روز های کرونایی افرادی که نمی توانند سفر کنند به صورت مجازی به دیدن نقاط مختلف جهان بروند و زیبایی های بیشتری را کشف کنند. البته با توجه به خاص بودن نمای تور های مجازی نمی توان آن را با بازدید های حضوری مقایسه کرد اما به هر حال نما های متفاوتی که تا به امروز ندیده اید را به صورت مجازی فراهم می کند که دیدن آن خالی از لطف نیست. در اولین قسمت از تور های مجازی به بازدید تپه های ماسه ای چارا در قسمت شرقی روسیه می رویم.

در سال ۲۰۱۰ مسابقه ای برای بهترین جاذبه طبیعی در منطقه Transbaikal که در مرز روسیه با مغولستان و چین واقع شده است برگزار شد که مقاوم اول آن به تپه های شنی چارا در روسیه رسید. این محدوده دارای فضایی بالغ بر ۳۰ کیلومتر مربع بوده و در حوضچه چارا (Chara) قرار دارد.

تاریخچه پدیدار شدن تپه های شنی چارا

هزاران سال پیش در منطقه سیبری، برف ها در مسیر سرازیری شن ها و خاک های رس را به پایین دامنه های کوه هدایت کردند و پس از آب شدن یخچال های طبیعی به یک دریاچه بزرگ تبدیل شده و با تبخیر شدن آب آن و رسوب کف دریاچه منجر به وجود منظره زیبا و حیرت انگیزی در این منطقه پدیدار شده که نمایانگر منظره کویری در میان برف هاست. این نوع پدیده طبیعی عموما در مناطق شرق روسیه و شمال مغولستان مشاهده می شود و گردشگران بسیاری برای بازدید از این منطقه به روسیه و مغولستان سفر می کنند.


با استفاده از فریم بالا می توانید به صورت مجازی از بالای این تپه های زیبای چارا گذر کنید. همچنین با کلیک بر روی بالگرد های مختلف می توانید در میان مناطق مختلف جابجا شوید، برای این کار همچنین می توانید از اسلاید کناری و یا زیرین کمک بگیرید. نمایش به صورت تمام صفحه نیز میسر است.

گالری تصاویر تپه های شنی چارا

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی