خبر: سقوط یک فروند هواپیما اوکراین در حومه تهران

صبح امروز یک فروند هواپیما بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی، پس از چند دقیقه پرواز از فرودگاه امام خمینی، در حوالی تهران پس از آتش گرفتن یکی از موتور های آن، سقوط کرد و تمامی خدمه و مسافران آن، جان خود را از دست دادند.

در این حادثه دلخراش که در ساعات اولیه امروز به وقوع پیوست، هواپیما که با تاخیر حدود یک ساعته از تهران – فرودگاه بین المللی امام خمینی به سمت کی یف حرکت کرده بود دچار سانحه شد و طبق گزارشات خبرگزاری های ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان، در حوالی تهران سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

خطای انسانی عامل سقوط هواپیما اعلام شد!

طبق اطلاعات رئیس اورژانس کشور، این پرواز دارای ۱۷۹ مسافر بوده که ۱۴۷ نفر آنها تابعیت ایرانی داشته و ۳۲ نفر آنها نیز تبعه کشور های دیگر بودند. گفته می شود مقصد مسافران ایرانی در پرواز بعدی به مقصد کانادا بوده و بسیاری از مسافران، دانشجو بودند و حتا در این پرواز استاد دانشگاه نیز حضور داشته است.

طبق آخرین اخبار، جعبه سیاه هواپیما پیدا شده و برای بررسی بیشتر تحویل نیروز انتظامی داده شده است، اجساد قربانیان نیز در حال تحویل به سازمان پزشکی قانونی استان تهران است. همچنین اسامی تمامی قربانیان به صورت رسمی اعلام شده است.

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. اون از زلزله. اینم از هواپیما. چیکار کنیم ما :((((

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو ها ی اخیر

مطالب اخیر

جهانگردی

ایرانگردی